Isnin, 22 Februari 2016

PEKERJA KEDAI MAKAN MELAMPAU!!!

PEKERJA KEDAI MAKAN MELAMPAU!!!
Semalam petang g makan dekat taman depan tu..so oderlaah makan special kt kedai tu..bukan nak ckap apa..kedai tu memang ramai org.. Sampai meje kerusi pun xckup..

So mase nak oder tu..panggil la pekeja tukang ambil oder tu.. 'sy nak lambchop special' dgn laici ais..die pun pegi buat oder.. masa die dtg ambil oder idung ni rasa lain mcm..

Aku ckp dgn member ..ko bau tak apa yg aku bau..??member jawab ..bau jugak..idung ni nak ckap tak selesa dgn bau tu tak jugak..sebab bau die tu naik..aku dgn member pelik sedangkan die keje dari pagi bawak ke petang kan..kenapa bau mcm tu.

Lambchop yang aku oder pun smpi..so tak nak tertanya2 lagi trus hentam budak tu..'bau u lain macm la bro..die cuak gile ..muke nmpk lain..trus jawab kenapa busuk ke die..

Kami pun gelak la tengok...muke die lain mcm da ahahaha.... aku pun jawab ..takla.. bau u sedap u pakai apa.. sebab dari pagi kirja smpai petang bau masih lasting..die pandang aku macam tak puas hati..trus die jawab ... 'ALHAMDULILLAH NASIB BAIK ADA DEXANDRA' kini lebih yakin... hahahha nampak senang kan nk jimat...


Tapi sampai sekarang aku masih tertanya tanya, sape la yang jual perfume Dexandra ni kat brader tu yea.. hehehe
Kalau korang nak tau sape yang jual perfume tu.. meh la wassap
012-9701697 (kakD)
012-9701697 (kakD)
012-9701697 (kakD)


Tiada ulasan: